Little drummer boy

Kvinnor och deras problem! Haha, Anastacia är så söt, förlorad, men söt. Jag måste säga att hon förgyller mina dagar här i Stockholm! Vi har till och med haft en dejt i gamla stan. Mysigt! ;)
Just nu sitter vi i 75:an och pluggar tills imorgon. Jag ska ju inte ljuga och säga att det går speciellt bra med tanke på att vi gör allt annat än att plugga. Men snart så! Det är så himla svårt att veta vad det är som kan tänka sig komma på skrivningen imorgon. På ett sätt känns den inte alls svår och därför vet jag inte vad jag ska plugga på. På ett annat sätt känns det som att det är så himla mycket och därför vet jag inte ens vart jag ska starta. haha, det är synd om mig. Jag och Anastacia tröstar oss själva med lite julmusik!
ANYWAY, sluta snacka massa skola var det. Igår köpte jag en mössa och vantar! Jag blev riktigt nöjd, fast i morse kändes det inte lika stabilt, men det är okej. Det var en liten ångestkänsla som kröp över mig när jag betalade i kassan men det förvärrades av avin jag fick på mejlen. Att betala hyra måste vara lite utav det trevligaste som finns, speciellt när man inte har pengar! Haha, nejdå så fattig är jag inte... tror jag. Men nu måste jag faktiskt ta och plugga! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anastacia

Ja du förgyller mina förlorade dagar med! Fattar inte vad jag skulle ha gjort utan dig haha <3

2010-10-12 @ 22:14:58
URL: http://anolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0