Kan ni förstå min ilska när jag, som fa...

Kan ni förstå min ilska när jag, som fattig student, köper glass för 50 kr och så var den inte ens god? Det känns inte okej. Hur som helst. Idag var jag på ett möte i skolan och hör och häpna, min röst räknades. Det är inte alltid det händer. Som det ser ut nu så kommer min klass ha möjligheten att göra ett ex-jobb på 30 hp istället för 22,5 hp. Efter lite eftertanke så känns det väldigt bra och det är skönt att få den möjligheten (förutsatt att jag är kvar sista terminen)! Utöver det så funderar jag på att engagera mig i någon organisation eller så (i skolans anda, så att säga). Men oavsett vad man gör så måste man ju motivera! Och det är inte jag speciellt bra på! Jag hade ju turen på NF att folk motiverade för mig i de olika posterna. Men det ska nog lösa sig, eller vad tror ni? Det skulle hur som helst vara roligt och berikande att få ta del utav det. Men nu ska jag sova så att jag kommer upp i tid imorgon och kanske till och med hinner läsa på lite inför föreläsningen. Det skulle nog behövas. För övrigt vill jag till Gävle och hämta mitt täcke. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0