Hur mycket kan man egentligen förändras ...

Hur mycket kan man egentligen förändras på en månad? När jag tänker tillbaka på mig själv, den personen som alltid stod och trampade i samma spår och som aldrig lyckades bryta sig fri, så känner jag att jag har förändrats. Jag är inte samma person som ältar samma sak i flera månader eller den som ständigt försöker visa sig. Det är skönt, jag är avslappnad. Självklart är jag samma person med samma värderingar som innan, men jag bryr mig inte lika mycket längre. Eller ja, i många fall. Och jag kan ju meddela alla ni som kör med det där fula spelet, där nu försöker ge mig skuldkänslor (vilket här flertalet personer som verkar göra), det funkar inte. Tyvärr. En killkompis sa idag "bortsett från en person så är du den enda som jag tycket är starkare mentalt och som jag ser upp till. Du har tagit dig igenom ett helvete och klarat dig och blivit starkare". Det var coolt att höra! Tacka vet jag alkoholen som gör folk frispråkiga, haha. Nu ska ja plugga/läsa/sova. Tack alla ni som gjorde kvällen grym och Manne som satt och gjorde mig sällskap på bussen!


Kommentarer
Postat av: mandi

Tänk om jag också kunde flytta och slippa all skit i den här stan.

2010-10-02 @ 15:00:11
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0