Tänk att det redan är första advent. Jag k...

img_0151 (MMS)

Tänk att det redan är första advent. Jag kan inte sluta tänka på allt som har hänt sen förra året. Aldrig kunde jag tro att jag skulle spendera första advent på ett tåg.  Nu är jag på väg hem till ett rum med kala väggar och det enda som är jul är de röda pizzakartongerna. Men det ska det snart bli ändring på! Jag har plockat på mig lite julgardiner och dyligt. Sen ska jag leta reda på lite fönsterlampor och se till att det blir riktigt mysigt!   På bilden ser ni den stora bocken som står ståtligt nere på stan. Mysigt! NF-bocken ser också bra ut, den saknar lite halm men är lika charmig ändå! bra jobbat NF. Nu ska jag återgå till pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0