Spex

Shit vad duktiga tjejerna var ikväll! BATMAN SPEXET var skitbra! Det är synd att så många av er inte fick chansen att se på det. Jag blev medbjuden på deras efterfest som kommer hålla på till nio imorgonbitti men även om jag ville gå så tackade jag fint nej. Tro det eller ej, men till och med jag kan prioritera ibland! 

Jag har precis skickat iväg BRO-protokollet till justeraren och förra sekreteraren. Och nu ska jag packa väskan inför morgondagens träning och skola. Efter det blir det djupdyning ner i sängen känner jag. Jag måste bara säga att jag älskar den nya instuderingstekniken jag och tjejerna har skaffat. JAG FATTAR JU! Varför gjorde vi inte såhär innan duggan? Jag bara undrar.

Nu ska jag gå, jag har trots allt 100 sidor att läsa och förstå, hehe, wounderful! Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0