Sov gott



Slänger in en gammal bild på mig, tagen några dagar innan jag flyttade till stockholm. Dagen idag har inte varit speciellt händelserik. Jag åkte till skolan för att skriva på labbrapporten och för att gå på BUS-möte. Jag måste säga att jag faktiskt tycker om dom mötena. De påminner lite om NF-mötet utan det överdrivna omkringfjantandet. Haha, vi får se om jag orkar sitta på ett NF-möte sen utan att bli galen av att vi inte kommer någonstans. 

På tal om NF: Jag tycker att det är lite kul att dom valde att skjuta upp Ä-labben dels för att dom ville ha dit fler gamlingar och för att dom inte ville få en galen My efter sig. Haha, respekt till mig. Nädå, nu ska jag inte vara sån. 

Nu ska jag hur som helst sätta mig i sängen och läsa igenom det jag ska kunna tills imorgon. Den första enskilda labben. Jag har hört några skräckhistorier som mina trevliga äldrekursare har varit med om. Haha. Men det borde inte bli alltför jobbigt. Jag vill minnas att jag har jobbat med brom och en liknande labb på gymnasiet men det vet man ju aldrig med mitt minne... Lite sämre än en guldfisk. 

Nu är det även spikat att klockan 12 den 12 november så är det avresa mot Lund. Det kan ju bli grymt eller vad tror ni? 

Juste... plugg och sömn. Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0