Oigenkännlig

Det blev ingen sömn för mig inatt, inte heller något pluggande. Det kändes helt enkelt inte värt att försöka sova när klockan börjar närma sig fyra, så här sitter jag nu färdigduschad och redo för en dag i skolan (vilket kommer sluta i katastrof).¨

Jag känner änd att det är värt att gå till duggan och se hur den ser ut även om jag inte kommer klara av den. Då vet man åtminstone hur den är uppbyggd! Lite smart får även dom puckade vara! Men nu hade jag tänkt klä på mig och sen gå och göra lite frukost.

Haha, vill ni veta en rolig grej? Idag, eller ja igår, när jag vaknade så kastade jag på mig ett par mjukisbyxor och en alldeles för stor tröja och håret uppe i en knut. När jag kommer in i köket så hälsar en av grannarna på mig och frågar om jag är ny här. Jag svarar då:''no it's just me from room 12'' var av han reagerar med ett pinsamt uttryck och ''OH!! SORRY, you have your hair up!''. Jag kan inte mer än att skratta med tanke på att jag knappt kände igen mig själv när jag kollade i spegeln. Jag var med andra ord så pass skabbig att dom inte kände igen mig. Hahah, men sen när jag berättade om min helg så var han lite mer förstående över mitt utseende, haha.
Är det inte typiskt? Jag har bara vistats i köket skitskabbig två gånger och den första gången klampar jag rakt in i en familjemiddag och den andra gången blev det som det blev igår. Haha, jag ger upp! Det finns inget som kan rädda mig nu (möjligtvis en macka!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0