Nana nanana na



Haha, det är så sant att det är läskigt!

Annars vill jag bara be er om hjälp: jag sitter här vid datorn, klockan är fem över halv tolv och jag vill inget annat än att krypa ner i sängen. Jag ber er att frysa tiden något sånär eller att ni är så gulliga och skriver klart min rapport. Den börjar bli klar men jag är absolut inte nöjd med den och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har tills imorgon klockan fem på mig. Hinner jag? Jag hoppas det. Kommer jag få extrapoäng till tentan? Nej, det tror jag verkligen inte. Jag avskyr att inte ha kontroll över läget. Jag vet inte ens vad det är jag pratar om ungefär. Nåja, det kan ju inte bli värre än att jag måste göra om och göra rätt. Eller?

Men istället för att sitta här och klaga så tänkte jag göra klart det jag kan nu. Och hoppas på att det räcker. Jag måste trots allt fokusera på nästa rapport... och dugga. DAMN. Haha, hur har någon någonsin klarat den här kursen? Det skrämmande är ju att dom har dragit ner som fan. 

Om jag överlever natten så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0