Lördag?

God eftermiddag! Hur mår alla? Själv känner jag mig väldigt sliten, jag vet inte riktigt varför men det är väl tröttheten som tar ut sig. Jag har precis varit på affären med Anders som nu står och ska göra wok. Det ska bli riktigt gott.  Själv hade jag tänkt sätta mig ner med labbrapporten och kanske beta av en del så att jag inte har så mycket att göra nästa vecka.

Det verkar även som om problemet med kårkortet har löst sig. Men man ska inte säga hej innan man är över bäcken. Så jag ska ta och kolla in det lite innan jag sätter mig med skolarbeten. Hoppas verkligen att det funkar, annars lägger jag mig ner och gråter. Haha, nej då.

Gårdagen var väl... trevligt... Det gick bättre än jag förväntat mig (på vissa plan) och stundvis hade jag till och med trevligt. Men nu ska jag försöka fixa lite saker. Vi får se om jag åker hem idag eller imorgon. Troligtvis blir det imorgon bara för att jag är så enormt trött just nu. Jag har tydligen sovit dåligt inatt och varit jättearg i sömnen. Haha stackars linn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0