Gävle

Tänk att jag för en gångs skull kom till Gävle utan några större bekymmer! Det är ju nästintill fantastiskt... Hittills har jag myst med älskade Gizmo. Jag har saknat honom så himla mycket, min plutte. Lillskiten fyller ju år idag också, hela fem år! Det är helt sjukt vad snabbt tiden går. Jag minns när vi åkte till Göteborg för att hämta honom på nyårsafton, vilka minnen!

Nu sitter jag i fåtöljen hemma och väntar på att maten ska serveras och idol ska börja! Efter maten ska jag röra mig ner på stan och träffa lite folk på OS. Ska bli skönt med lite omväxling, haha.

Nej nu måste jag stänga av! Gizmo står och stirrar på mig med förundrade ögon! Jag dör lite av hans söthet, haha (sen att jag har en labbrapport jag verkligen måste skriva hör inte riktigt till saken).

Såhär mysig känner jag mig just nu! Knästrumpor, tights, en mysig kofta och håret är uppsatt i en otroligt slarvig knut! Det är så enormt skönt! Haha, dom skrattade åt mig idag i skolan för att dom tyckte verkligen att jag påminnde om lilla My från mumintrollen. Haha, ska jag skratta eller gråta?

Nej, nu ska jag kila vidare! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0