Gamla gubbar - söta gubbar

Något jag inte riktigt förstår mig på är gamla gubbar som viker upp byxorna till knäna och sen har strumpor uppdragna hela vägen... Vore det inte enklare att bara ha byxorna ovikta?
Sen tycker jag inte riktigt om den vackra odör som kan finnas runt om i stan. Den där urin och alkohol plus svett kryper sig in i näshålan och stannar för resten av dagen.
Eller den indisika tant som smyger om kring på tågen och vill ha pengar. Det är intressant hur en fattig människa väljer att lägga sina sista kronor på att åka tunnelbana. Jag tycker att det är onödigt... But you do what you have to do, i guess. 

Det jag menade att säga från början är att gamla gubbar är så finurliga. Dom har massa små hyss för sig och är (oftast) så goa och söta! Jag har en föreläsare som jag önskade av hela mitt hjärta var min morfar, SÅ MYSIG. Haha. 

OKEJ, kanske är det dags att byta samtals ämne? Nog för att jag har skrivit om knäppare saker förut men i alla fall. Jag hade nog tänkt ta och packa väskan så att jag är redo för en helg i Gävle. Jag blev medbjuden på fest på lördag, men det ser ut som att jag även ska ha filmkväll med systeryster då så det vette fan du!

Nej jag tror att det blir Saints på fredag och mys på lördag. Så vill ni ta en fika så får ni gärna höra av er på lördag, vill ni dricka en cider så är det fredagen som gäller. Haha, det låter som en kontakt annons. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0