Gala, efterfest och dagen efter

Nu kommer det lite snygga bilder på oss tjejer, vi var för självupptagna för att ta kort på något annat. Okej, det kanske inte är riktigt så illa. Innan galan började så var alla rätt så samlade sen åkte my love in green hem innan efterfesten hann börja. Ett kort tag efter det så åkte lite fler folk hem och innan man visste ordet av det så var vi inte alls många! Men vi dansade så att taket skaka och kameramän förföljde oss, haha.











Jag måste säga att jag aldrig riktigt har älskat The Ark, men fan vad dom fick fart på golvet. Det var riktigt grymt och det måste göras om! Jag är rätt så förvånad över hur fräscha vi tjejer var dagen efter. Jag hade förväntat mig ett gäng på 5 sunkiga tjejer,men icke sa nicke! Morgonen (läs förmiddag) spendarades till att dansa och klä på sig. Sen blev det en mysig lunch på espresso house.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0