2-1

fyfan vad jag är trött. Duggan idag gick inte så bra men om jag har tur så lyckades jag få några poäng och det välkomnas ju verkligen! Den var inte direkt svår, det var mer det att jag inte hade pluggat. Det kändes i alla fall skönt att jag vet att jag skulle kunna det utan problem om jag satte mig ner och läste på. Men det får bli till omduggan eller nästa dugga!

Det är fantastiskt vilka bra nyheter den här dagen har gett. Jag har blivit godkänd på två labrapporter varav en var betygssatt enligt en poängskala. Vi lyckades nästan kamma hem full pott, det saknades två poäng. Vilket jag måste säga var jävligt bra med tanke på att det var den första riktiga rapporten. Den andra rapporten var från förra kursen så nu vet jag med säkerhet att jag har klarat intron, skönt! Då kan jag ju slappna av lite mer. Eller ja, jag kan släppa den oron.

Nu sitter jag i skolan och försöker på någotvis få ihop introduktionen till nästa labrapport som ska in på onsdag. För sen är det dags att börja med en ny. Och nästa vecka måste jag skriva två rapporter plus plugga till dugga nummer 2. Det är helt sjukt vad många labbar vi har. Jag fattar inte riktigt hur dom tänkte när dom lade in två labbar på en vecka... Jaja, det är bara att tugga och svälja, nicka och le.

Nej, nu  måste jag fortsätta skriva så att jag kan få komma hem någon gång. Jag börjar bli lite less på att sitta har i skolan hela dagarna! Haha, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0