Vad gör jag vaken?

Jag kan inte sova. Min ögon vill vila men min hjärna säger nej. Jag vet faktiskt inte vad det är som är fel. Efter det här inlägget ska jag verkligen försöka stänga ner allt. Jag tror att jag bara har lite för mycket att tänka på. En nära vän till mig mår inte så jätte bra för stunden och det är tråkigt jag älskar henne och vill att hon alltid ska må bäst! Men vem vill inte unna sina vänner det bästa? Jag hoppas på att det kanske är lite bättre imorgon om inte annat har du mitt telefon nummer sötnos. 

Sen har jag blivit ifrågasatt om mitt beteende. Så jag borde väl säga förlåt, vet inte om du läser men förlåt. Jag vet inte vad jag håller på med men tydligen funkar det inte. Det känns som att du är min gravitation som jag försöker trotsa. Men istället för att flyga iväg in i det tomma intet dras jag mot dig. Bakslag tror jag det kallas. 

Men vet ni vad? Jag mår bra, trots allt som händer så mår jag bra. 

Nu ska jag sova, åtminstone försöka. Fyra timmars sömn kommer göra under för påsarna under ögonen tror ni inte det? Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0