Studentvägrar.

Den här dagen är allt och inget. Adde, Elin och Nico hämtade upp mig vid ett tiden idag och vi for ut till Valbo för att kolla på klänningar och skor. Det var nästan lite synd om Adde som fick fara runt med tre brudar i klädaffärer. Men jag tror att han kom undan relativt smärtfritt. 

Innan jag köpte min studentklänning hade jag hittat min dröm. Den finaste klänningen i mina ögon men för ett pris av 800 kr. Det gick inte, jag gav upp. Köpte en annan klänning och lät den första förglömmas. Idag såg jag den igen, nu för priset 500 kr. Jag är inte längre glad, jag är ledsen. Jag vill ha DEN klänningen, om jag så ska behöva gå barfota på studenten. 

Jag hade även hittat ett par skor som jag var kär i. Jag testade dem idag och insåg att vi skulle behöva skiljas åt. Dom var inte sköna och jag kunde inte gå i dem. Mitt hjärta är krossat, jag vill inte vara med längre. Jag studentvägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0