Sommaren är här

Efter några drogrykten, alkoholpåsar, alkoholfria drinkar, nakna 92:or och sprängt kött sitter jag i min säng och funderar starkt på att lägga mig och sova. Huvudvärken slår det mesta jag har känt på länge, försöker undvika andra känslor och funderingar som jag fick igår. Idag vill jag bara vara och idag är jag. 

Nu ska jag ta mig en stor kopp té och avnjuta Sex And The City lite extra mycket. Aiden ska fria, usch vad jag tycker om den karlen. Imorgon ska jag visa er bilder och eventuellt en film eller två. Puss på er så länge ♥

ps: Jag älskar det väder som har varit idag. Det var så varmt i solen att jag cyklade utan jacka, det var så svalt i skuggan att min hy svalkades mot den lätta sommarbrisen. Små vattendroppar som landade i ansiktet på min hemfärd. Sommaren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0