Smakchock

Jag gick nyligen ut i köket för att rota igenom kylskåpet och alla andra skåp vi har efter något att mumsa på under studiernas gång. Jag hittar till min förtjusning körsbärstomater och Mutlivitamindryck samt några nyttiga kex. Utan att tänka speciellt långt tuggar jag i mig en tomat och sköljer ner med multivitamin. HERREGUD vad snuskigt det var. Tomat och juice går absolut inte ihop. Haha, usch.

Se och häpnas! Jag är på en lektion, fysiklektion, böckerna är uppslagna OCH jag jobbar. Nåja, mer eller mindre. Nu sitter jag och förvånas över hur lätt vissa delar i fysiken är och kan inte i min vildaste fantasi inte förstå varför jag inta har pluggat tidigare. Äh. Nu ska jag försvinna tillbaka till min multi, mina kex och min fysik. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0