På en resa genom natten

Det blir utgång, men inte utav den sorten som gör att man snubblar fram och inte minns dagen efter. Snarare en utgång med värdighet, sällskap och biljard. Det ska bli trevligt, jag har spelat biljard en gång tidigare i mitt liv och jag tror inte ett jag gjorde rätt då. Bollarna flög ner på golvet, den vita bollen i hålen. Det var fel, men roligt. Allt behöver inte vara rätt. Ikväll ska jag ha kul och slappna av. En cider, en omgång biljard, massa trevliga människor och musik. 

Det blir en bra kväll. Det blir min kväll.

Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0