Någon gång ska vara den första

Talet blev precis färdigt. Imorgon ska jag skriva ut det, stryka över stödord och lära mig det. Det kommer bli kung, undrar bara inför vilka jag kommer hålla mitt tal. Vi märker, än är jag lugn och sansad. Ligger och funderar på vad jag fick för betyg på min uppsats som jag skrev för ett tag sen. Det kanske jag får veta imorgon. Tror det blev ett VG, det kan duga. Nu ska jag krypa under täcket och läsa på lite biologi inför imorgon, men bara ett tag! Sen ska jag läsa ''Så länge vi båda andas''

Vet ni vad jag kom på?! Det här är första gången på länge som jag verkligen gör de uppgifter jag har sagt att jag ska göra. Shit, jag är imponerad på mig själv.
PUSSEN.

Kommentarer
Postat av: A

Vilken bok är det? Känner igen titeln. Vilken författare och vad handlar det om. Tror att jag kan ha läst den)

2010-05-26 @ 07:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0