Mysdags

Nu sitter jag mitt i sängen och pluggar! Det är då biologi som gäller och det var genom min biologibok som jag fick reda på Ökenräven. ÅH SÅ BEDÅRANDE! Haha. Just nu sitter jag och läser på lite om blod, det är faktiskt väldigt intressant det här med biologi. Vilka otroliga mekanismer som ligger bakom allt vi gör. Det är väl tur att jag tycker att det är roligt eftersom jag har sökt biomedicin. Jag hoppas verkligen att jag kommer in i Uppsala, det skulle vara så kul. Jag såg att det ''bara'' var 68 (har jag för mig) sökande och jag tror att dom tog in 40-50 stycken. Så chansen finns ju i alla fall.

Åh, jag måste bara säga att värmetoffler, eller vad man kallar det för, är världens mest underbaraste påhitt. Jag fick ett par utav Jims föräldrar nu i Julas och jag använder dem nästan varje dag! Det är det mysigaste mönstret på dem också sen så finns det tillhörande shorts och dom är lika sköna att ha! Tror faktiskt att jag ska hoppa i dem nu! Sen ska jag lägga mig på mage och fortsätta bläddra i biologiboken, jag har ca alla sidor kvar att läsa och det är väl ungefär halva boken. Tror att jag stänger av datorn också så det är lika bra att jag säger sovgott nu så kanske ni kan titta in imorgon? Jag ska visa er min underbara religionsuppsats!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0