Lets do it right

Jag känner att jag var varit riktigt effektiv idag. Nog för att jag försov mig en halvtimme idag så gick jag trots det till skolan med ett leende på läpparna. Bara idag har jag lyft upp mitt IG i bilden (okej det var ett G, men jag ansåg att med min frånvaro så var det ett ig) till ett VG och det känns riktigt bra. Jag fick veta att jag fick ett VG på mitt senaste samhällsprov (det kan nog behövas för att jag ska få något annat än G i slutbetyg). Nu är jag klar med min fysikrapport och är redo att ta mig än den gripande världen av internetdejting. 

Haha, nu menar jag troligtvis inte så som ni tror. Det är förmodligen det mitt tal ska handla om. Jag har mig en liten inspirationskälla här bredvid mig vilket kommer göra att mitt tal kommer bli awesome. Nästan i alla fall. Men nu ska jag ta mig an det och sen får vi se vad som händer. Pussis på er!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-25 @ 21:19:56
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0