Hur är det möjligt?

Jag kan inte sova, så här kommer en liten fundering istället. Hur kommer det sig att varenda gång jag helt ärligt säger till mig själv ''nästa vecka/ imorgon ska jag gå till skolan och vara där på alla lektioner och göra allt'' så kommer det upp något? Är det inte något personligt som händer så är det ett möte eller något annat som kommer i vägen, det borde man ju ha förstått. 

Jag har ju som sagt tid på HC imorgon och då tänkte jag att det blir skit bra att gå i skolan efter det. Men jag har ingen lektion efter?! Samma sak idag. Då tänkte jag att nu jävlar ska jag gå på bilden och fixa det här. Då har jag ett möte, som förövrigt blev inställt. Och att det blev inställt var lika bra för jag låg i sängen och brottades med mig själv. Hela min kropp ville springa till toaletten och spy, jag vägrade och jag slapp spy. Men fortfarande. Det gör mig arg. Haha.

Nu ska jag plugga matte tror jag. Jag kan ändå inte sova så jag får väl göra något nyttigt utav tiden. Får försöka läsa lite mer sen. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0