Här sitter jag och där är fåglarna

Godmorgon mina vänner. Just nu sitter jag i sängen och har precis slängt iväg två mejl till två utav mina lärare. Funderar på att släng iväg ännu ett till till min mentor. Men vi får se vad det blir utav den saken. Efter det här inlägget hade jag tänkt börja skriva lite på svenska talet till nationella så att jag får det överstökat, åtminstone skrivdelen. Sen blir det till att beta av lite matte, nu ligger jag efter så att det står härliga till. 

Det är rätt så surt att sitta i min säng och kolla ut genom fönstret. Där lyser solen och fåglarna kvittrar och jag är inte en del utav det. Jag sitter under täcket överöst med skolarbeten som måste bli klara. Förhoppningsvis kommer jag få hela sommaren till att njuta! 

En dålig sak är att jag inte infinner mig i skolan idag, det betyder att jag missar provet och måste göra det om två veckor då jag har två andra prov och en redovisning. Men det känns fräscht, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0