En kort (lång) genomgång.

Nu ska vi se här, mina kategorier talar kanske för sig själva men det är väl lika bra att gå igenom alla medan tiden finns? Eller vad säger ni? Jag tycker om att ha det strukturerat och vad är då bättre än kategorier?

Citat och dikter: Här kommer jag lägga upp citat som jag finner tilltalande.
Antingen genom att jag har har läst dem eller att jag har hört dem.
Det behöver inte vara citat och dikter från kända personer utan från allt och alla.

Drömmar: Det är här jag kommer skriva om alla mina drömmar som jag har.
Drömmar om framtiden, om det som en gång har varit eller drömmar
som jag helt enkelt har drömt.

From the heart: Här kommer jag lägga upp bilder som ligger mig varmt om hjärtat
och bilder som jag tycker förmedlar något. Jag kommer även lägga upp texter där jag
skriver om något speciellt, en speciell åsikt eller händelse som betyder något för mig.

från gymnasiet till universitet: Har får ni följa mig på min resa från
gymnasiet till universitetet. Det kommer stå om prov, stress och studenten.
Allt som har att göra med skola och dess aktiviteter finner ni här.

Hälsa i alla former: Mat, behöver jag säga mer?
Här kommer jag skriva om nyttiga som onyttiga maträtter,
bakelser och allt som hör till. Allt behöver inte vara nyttigt för att öka hälsan.
Det är även har inlägg om träning kommer hamna, förutsatt att sådana dyker upp!

Musik, fil och böcker: Jag älskar att läsa, kolla på film och lyssna på musik.
Och det vill jag gärna dela med mig till er utav! Så här kommer mina tips på saker
som bör ses, höras eller läsas. Men även vad jag tycker att man bör undvika.
Jag har en känsla av att den här kategorin kommer fyllas snabbt.

To have or not to have: Saker jag vill ha, saker jag har köpt och saker som jag har sålt.
Allt finns här. Det kommer även finnas inlägg om saker jag har gjort om
från ett objekt till ett annat.

Ute och upplever världen: Resor, resor och bravader!
Allt från fester till resor runt om i världen. 

Vardag
: Mitt liv i allmänhet. Saker som händer men som kanske inte är värt att läggas
i en kategori. Allt från hur taskig jag ser ut i håret till bråk mellan vänner. Mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0