Vackra Stockholm

Jag hade det riktigt bra igår i stockholm, det var underbart skönt att komma bort från allt drama och alla dåliga tankar som förstör. Jag och Sandra vandrade kring på stan och fyndade lite kläder och åt sallad. Sen begav vi oss mot Globen och Hovet och där var det ett jävla liv. 9000 människor. Helt sinnessjukt. Både jag och Sandra kände oss lite felplacerade och alla fjortisar som skrek var lite förmycket för att jag skulle finna det helt njutningsbart. Ni vet hur det är; gälla skrik och migrän. Men när Eventet väl hade börjat var det riktigt roligt och snubben som presenterade allt bjöd alltid på skratt. Det var liveband och självklart Taylor och Kristen från Twilight. 

Tyvärr glömde jag min kamera hemma hos Sandra inatt när jag av ren panik ringde efter mamma och Anders. Jag minns inte när jag mådde så dåligt sist och innan jag han komma till ytterdörren drabbades jag av panik. Men jag bet ihop så länge Fredrik var där. Sen kom det. Skitsamma. Jag kom hem hel och jag mår bättre nu. Vi får se hur länge det varar. 

Jag kommer förmodligen lägga upp bilder sen när jag väl får kameran ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0