Studentbrännbollen

Nu ska vi försöka bearbeta oss igenom studentveckan, det kommer bli flera inlägg med lite bilder. Det blir på tok för mycket att lägga upp i ett inlägg. Så vi tar lite godbitar här och där! Vi börjar då med måndagen som bjöd på brännboll med stadens alla studenter. Fint ska det vara. Min (förra)klass är rätt så lam när det kommer till att komma på idéer och liknande. Så vi valde att dra på oss ett par laborationsrockar och vi kallade oss för KKK (Kempes KlassKompisar), namnet är ungerför lika lamt som vår klädsel. Men skitsamma då alla andra lyckades ge oss goda skratt i och med deras klädsel! En utav lagen hade en tjej med en tröja som det stod ''A lion would never cheat but a Tiger Wood'', haha lite roligt var det allt. 

Anywho, brännbollen var riktigt rolig och vårat lag lyckades som sagt nå en andraplats. Vi förlorade mot SPID, vilket är en idrottsklass så jag tycker nog att vi kan vara nöjda ändå! Vi vann ju över alla andra klasser i Gävle. GO NV3A! Ett nedslag var väl poliserna. Dom började öppna alla väskor utan att ägarna till väskorna var där till att börja med. Vilket man inte får göra! Att dom hällde ut min dricka gör mig inget, utan det var väl mer det faktum att dom öppnade min väska (och alla andras väskor) utan min tillåtelse eller närvaro. Sen tog dom även Nicos dricka från hennes väska och det har dom faktiskt ingen rätt till att göra då hon är 20 och faktiskt får ha alkohol så länge den ligger I väskan och ingen dricker. Så det har vi nu gjort en anmälan på och polisen som Nico pratade med när hon väl gjorde anmälan verkade faktiskt lite chockad över sina medarbetares beteende. 

Men förutom det så var det riktigt roligt. Snyggingar i klänningar, Conny i min tröja, jag i hanns, Englund som Kalle Anka och massa andra njutningsobjekt. Trots det molniga vädret så skulle jag göra om det! Videoklippet är innan vi möter en samhällsklass. Haha, i bland är det underbart att ha en kamera till hands!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0