Paintball och furuvik here you go

Okej, nu ska jag försöka uppdatera er lite på vad som har hänt i helgen. Detta görs då i bilder, det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord eller hur? Haha, here we go.

Painball för hela slanten! Ja var så sjukt nervös inför smärtan som jag visste skulle komma! Men det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra så det var ju bara bra! Jag var väldigt orolig att jag skulle få ett skott rakt på halsen efter som den var helt blottad. På sista bilden kan ni se några utav alla som var med, jag spelade då i det blå laget fram tills de sista två matcherna då några i det röda laget fick slut på skott.







Sen på lördagen åkte jag till Furuvik och kramades med djur och åkte hedenhös, tänk att det finns så mysiga djur här i världen. Till och med grisarna är söta, haha. De obligatoriska turistbilderna togs, på första bilden visar jag tandköttet så att hela furuvik kunde se men humöret var på topp! Jag åkte ju kaffekopparna, haha.





Haha, lemurer måste vara världens charmigaste djur. Sitter och solar på morgonen innan de fortsätter med sina sysslor. 










Här blev jag ledsen för att getterna inte ville mysa med mig. I alla fall inte så länge jag var inne i hagen. När jag befann mig utan för så hade dom minsann inga problem att komma fram till mig, haha. Jaja, nu har jag gjort upp för min frånvaro på bloggen. Nu ska jag leta reda på en film som jag kan kolla på i ca en timme innan det börjar en film på tv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0