Paintball, moete, cider & morgondagen.

Den här dagen har varit så jävla grym! Förlåt för mitt hemska språk men satan i gatan vad roligt jag har haft det! Paintball var awesome och det gjorde inte alls lika ont som jag trodde att det skulle göra. Jag lyckades till och med ''döda'' några! Huvudskott på KK, Nico och tre på Vera (samtidigt). Haha, den sista matchen vi körde så lyckades jag skjuta Adde direkt när visslan ljöd så han hade inte ens hunnit ducka. Rakt på handen, jag tror att han blev lika chockad över att jag träffade som jag var. 

Efter vi hade lekt där ett tag begav vi oss ner på stan till Buddys och käkade lite och därefter till NF. Det planerades lite för utskjutsen och efterfest. Det ser lovande ut och den nya styrelsen verkar ha koll på allt som gäller. Jag är så stolt över dem. Vi avslutade i alla fall kvällen på Rockbaren med två cider och en massa skratt. Jag är så glad idag!

Imorgon ska jag till Furuvik med Sandra. Det kommer bli sjukt roligt det med, jag och Sandra är bäst på att ha kul oavsett vart vi är. Det kan med andra ord inte bli fel. Yadayada, jag bara babblar på. Ska försöka lägga upp lite bilder imorgon, men nu ska jag nog slå på en film och ställa klockan. Vi ska åka mellan 11.00 och 11.30 imorgon så det gäller att vara uppe med tuppen, haha. 

Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0