Harry Potter and the deathly hallows, part 1

Trailer till Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I [trailer 2] från rstvideos trailerarkiv.


Jag kanske är seg när det kommer till premiärer av trailers, men så får det vara. Jag måste bara lägga upp den här. Jag tror att dom två sista filmerna kommer vara helt... underbara, om jag får säga så. Jag tycker om serien för den har följt med sen man var mindre. Jag minns hur jag satt i lägenheten på Brynäs och läste ut böckerna så fort jag kom över dom. Jag minns hur jag satt med den andra boken över dagen och vägrade lägga ifrån mig den, även när vi åt. Jag borde kanske ha växt ifrån den, men lets face it de sista böckerna och filmerna är kanske inte de mest barnvänliga. 

Under filmerna har man sett hur karaktärerna har utvecklats och mognat. I like it. Jag kommer utan tvekan se på de sista filmerna och sörja över att det är slut. Dock har jag hört rykten om att det kanske kommer en till bok? Nåja det är bara rykten, jag kan ha missuppfattat allt (berätta gärna om ni vet hur det ligger till). Vad tycker ni, är det barnsligt att tycka om Harry Potter? Oh magic. 

Nu ska jag lägga mig, jag har en lång dag framför mig och solen har redan stigit upp. Det är inte speciellt bra. Haha, pussis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0