Frånvaro

Nu har jag varit inaktiv ett bra tag! Jag har varit upptagen hela veckan med studentaktiviteter, jag ska försöka dela med mig lite till er! Nu är bara frågan HUR jag ska göra det. Ett inlägg för varje grej kanske? Vi märker, tror det får bli så faktiskt :D 

Jag måste bara säga att jag har haft världens bästa vecka med de flesta i klassen och alla andra! Jag har ställts mot väggen och har haft lite svåra beslut att fatta. Men nu tänker jag bara ta en dag i taget, fram tills beskedet angående universitet anländer. IIIIIIIIIIH, universitet... JAG?!

Men nu ska jag försöka klura ut hur jag ska göra med min sladd till datorn som ligger här och blixtrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0