En dag som alla andra

Hej vänner. Det här är första gången under dagen som jag sitter vid datorn. Jag har helt enkelt inte orkat. Dagen har inte varit något speciellt, jag har bara suttit och läst min bok som börjar närma sig slutet. Jag har även kollat på Guess who med mamma, rätt så rolig film. Den handlar om ett par som ska hem till tjejens föräldrar och tjejen har glömt att nämna att killen är vit.

Helt ärligt orkar jag inte skriva mer nu. Jag sitter nämligen vid Anders dator och det är en riktig skithög. Okej kanske inte, men den var inte så behaglig jämfört med min. Funderar på att starta upp den och kolla på lite serier och filmer, eller så nöjer jag mig med de filmer jag har och kollar på tv. Äh vi märker, right? :D

Jag tänke bara säga att jag har gjort en sen anmälan till universitet i Umeå. Biomedicin, jag har dock kvar mina andra val så i första och andra hand har jag fortfarande uppsala och stockholm.

Men nu är det snyggingen Depp på tv så jag känner att jag måste kolla på det. Jag älskar den karln. Dock vet jag inte hur förtjust jag är i Sweeny Todd, haha. Anywho. Är det någon som har koll på hur man bloggar med sms?

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0