Eclipse

Wow. Det är allt jag har att säga om gårdagen. Jag älskade (ÄLSKADE) den senaste filmen. Twilight filmen är en film som jag mår så enormt psykiskt dåligt av när jag ser den. Känslorna är så starka att jag bara vill ligga under ett täcka och gråta. New Moon i sin tur en film som jag stundvis mår dåligt av och stundvis bara blir irriterad under. Eclipse, där har vi en film som i princip alla känslor kom fram i. Det var så skönt att det var en film som man verkligen kunde skratta till. 

AWESOME! Jag är riktigt nöjd med hela kvällen. Och mitt hjärta är nu lite lättare! Jag ska leta reda på min kamera så ska jag slänga upp lite bilder från Twilight eventet och så. Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst var det så att du var skeptisk i början My, innan du läste böckerna? Kan visst trollbinda alla, jag ser fram emot att se den nästa vecka med F, då blir det dejt med middag ute och bio :) Lyx mitt i veckan när man har en karl som jobbar skift. Tur att bästa barnvakten också gör det :)

kram

2010-06-30 @ 19:45:32
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0