Barrundan

Okej, men brist på annat att skriva om så tänkte jag slänga upp lite bilder från studentveckan, eller närmare bestämt barrundan som ägde rum på tisdagen! Det var förfest hemma hos Sandra och sen begav sig hela gänget till Goya nere på stan, därefter till O'learys sedan Solo och sist Nivå. Det var en riktigt rolig kväll med mycket dans och fotsmärta. Haha. Här kommer det ett gäng bilder!

Förfest hos Sandra:











Barrundan, stop ett:






(den där stången, planken eller vad det nu än var som man stod på var något utav det mest ostabila jag har varit med om. Det slutade med att Sandra höll på att ramla, Amanda lika så och jag hoppade ner, haha)

Stopp två O'learys:







Stop tre, SOLO:















Mot det fjärde och sista stoppet: Tyvärr glömde jag använda kameran på nivå men det såg ungefär likadant ut som på alla dom andra ställena. En massa dans med en massa människor. Tyvärr tog det år och dar att komma in då folk hade knuffat om kull ena vakten. Vissa människor... Påväg till Nivå gick jag och Amanda hem till henne för att hämta ett par strumpor och skor till Sandra. Hennes skor gick nämligen sönder innan O'learys, klacken bara gick av. Det resulterade självklart i att hon hade fullt med skärsår under båda fötterna.


På väg hem:








Vi stannade vid ån och pratade med Conny i telefonen. Det blev till att vänta på att han, pontus och Stefan han gå ikapp oss innan vi fick gå hem. Det gjorde jag tummen ner till. Ni ser även hur bra Sandras fötter mådde, haha söt hon är då. Och vi avslutar med en sliten My. 

Det var en sjukt rolig kväll men väldigt många händelser, bra som dåliga. Jag skulle helt klart göra om det, dock för ett pris UNDER 320 kr. De flesta bilder har väl nästan alla sett på FB nu, men så kan det bli ibland ;) Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0