2:a, kung och fyllesms

Vilken jävla start på veckan. Jag är lite väl för berusad och trött för att skriva just nu, så det kommer mer text sen med tillhörande bilder. Brännbollen var helt okej, även om det var lite drama, men vi vann match efter match och tillslut slutade vi på en stark andraplats med bara 4 lyror ifrån förstaplatsen som gick till idrottsklassen. Jävligt bra jobbat NV3a!! Sen var det en helt underbar kväll hemma hos Jen med grill och mys och därefter en liten segare stund nere på stan. och låt mig bara säga;

DET ÄR SÅ FEL!

Adde, Johannes och Daniel gick med mig nästan hela vägen hem. Så himla snällt utav dem! Men nu ska jag lägga mig och sova ut min bakfylla och ladda upp inför imorgon, SHALALALAL! Fortsätter veckan såhär så kan det bli kung. Låt oss hålla tummarna.


Men en sak bara... Jag
hatar fyllesms. Jag känner redan nu hur jag ångrar allt. Fan, men visst. Nåja. Lite ledsen får man vara ibland och man måste ju få fråga? Kanske borde man ha varit nykter men skitsamma. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0