Värmen gånger två

hej och hå, nu är det så där lagom varmt ute eller vad säger ni? Jag är fortfarande hemma hos Sandra (har jag väl anlänt så kommer jag aldrig här ifrån). Skulle ha åkt hem igår egentligen men det blev ännu en lite filmkväll. Rätt så värdelösa filmer The Wolfman och The final destination, det skulle tydligen vara horror och thriller men det kan jag nog inte riktigt hålla med om!

Haha, jag har pratat i sömnen inatt. Jag har kallat Sandra för idiot och pratat om något som är blått. Det handlar säkert om den blå älgen. ''När älgen är blå så är ölen kall'', jag hatar den reklamen! 

Men nu ska vi bege oss till Tempo och shoppa, ska mobilblogga senare, pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0