Värme...

Satan i gatan vad varmt det är! Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, vill bara åka någonstans och bada och typ dränka mig själv i det kalla vattnet. Men jag är för lat för att röra på mig, hehehe. Just nu sitter jag hemma hos Sandra och svettas. Det ser ut som att vi strax ska gå ner på stan och köpa Pizza. Det kanske inte är det bästa man kan äta när det är så här varmt ute, men vi kvinnor har ju vissa behov och pizza är ett utav dem!

Gårdagen blev lyckad tror jag. Det slutade med att två av fyra sov (ja, jag var en utav dom) men det skiter man väl i! Haha. Nej ha det så mysigt i värmen, det är lika bra att passa på medan den finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0