En lång dag

Igår la jag ner runt 45 minuter på att locka, platta och fixa mitt hår. Resultatet blev i mina ögon riktigt jäkla bra! Till min djupa besvikelse märkte jag sen att vi inte hade någon hårspray. I ett hushåll som dels innehåller tre utav det kvinnliga könet borde det inte finnas en LITEN burk hårspray då? Speciellt när man har en emo (linn , ehehe) och en fjortis (mamma, hohoh skoja.)... Uppenbarligen inte! Hur som helst så skulle jag möte upp KK och Nikke så att vi kunde cykla tillsammans. Tror ni inte att det börjar spöregna och att det slutar precis när vi kommer fram? Haha. Jag var dyngsur, mitt hår var platt och jag bara skrattade. Jag skrattade hela cykelresan. Jag älskar att vara ute när det regnar! Kanske inte om man vet att man ska iväg någonstans, men fortfarande.

Hemma hos Adde bjöds det på en utsökt sockerkaka med glasyr. Vi pratade ett tag och sen kollade vi på Watchmen! Jag verkligen älskar den filmen. Jag minns att jag såg den på bio med Jim eller nån, så underbar film. Efter filmen försökte jag klura ut hur jag skulle ta mig in till stan igen och krogen. Det gick galant och på krogen var det en jävla massa som hände. Men det var roligt och jag hade trevligt. Sen blev det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0