En snöflinga i juli

Det är så vackert ute just nu. Solen skiner och det flyger kring små tussar av något. Antagligen från träden. Det ser ut som att det snöar, det är jättevackert. Jag har försökt att få det på bild, men det gick inge vidare.

Annars så funderar jag på att hoppa på cykeln och bege mig mot hemlingby och springa/jogga/gå lite. Men jag vet inte om jag orkar nu. Det är väl lika bra att jag stannar hemma och fortsätter plocka upp lite. Sen så börjar det ju en film med Hugh Grant vid nio, och det vill man inte missa. Haha. 

Om inte annat så får jag ge mig ut imorgon. Jag försöker få kontakt med Nikke (om du läser det här så KAN DU JU HÖRA AV DIG!), jag ska ge honom den fina äran att bli min personliga tränare, utan matråden... Haha, vilken ära. Nej men nu är det dags att börja komma i form. Jag vantrivs som attans med min kropp just nu. 

På tal om det, ska jag nog ta och belöna mig med en bulle nu. Jag har trots allt gått igenom hela garderoben, ihihih. Vi hörs snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0