Tanksprid och en lidande blogg

Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt den senaste tiden! Jag har varit upptagen och tanksprid. Men det är tyvärr inget jag kan dela med mig utav. Det är lite jobbigt just nu, men jag antar att det är så ibland. Det finns egentligen inget jag kan jag göra mer än att lyssna och vänta, haha. 

Just nu sitter jag som vanligt och kollar på Lost, kan knappt vänta tills jag har sett klart allt och fått mina svar! Sitter även och försöker lista ut vad jag ska ha på mig imorgon. Det är nämligen så att jag ska på filmkväll och sen ut på krogen, så jag vill ju ha något behagligt men även något jag känner mig fräsch i. Kan ju inte göra mer än att säga lycka till, det lär jag ju aldrig klara av. En kjol kanske? Dingdingding.

Nej, nu ska jag göra mig en kopp te. Tänkte bara höra av mig lite! På tok för dålig uppdatering, ska bättra mig! Försöker finna motivation. Förhoppningsvis kommer den tillbaka i all sin glans inom en snar framtid. Blir det bra får ni vet, blir det åt helvete får ni veta det också. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0