REA

Nu är jag hemma igen. Det blev en lång dag idag! Jag lyckades köpa ett par jeanstights för 150 kr och en tunn och randig halsduk för 65 kr. Det är rea överallt i alla affärer och hela våningar. Det är riktigt farligt faktiskt. Förutom shoppingen och parkmyset i boulongen så gick vi till tant grön och jag åt en hamburgetallrik. Har lite ångest nu över hur mycket pengar jag faktiskt gjorde av med i dag.  Eller väldigt mycket ångest faktiskt. 


haha, på väg hem så inser jag att jag har glömt mina påsar någonstans! Så det var bara att bege sig på jakt, jag hade även mobil, kamera och plånbok i dem! som tur var så hittade vi dem inne på din sko. Men nu ska jag kolla lite på en serie, jag mår inte speciellt bra. Vill bara spy typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0