Psykopatvarning

Jag älskar hur vissa människor använder min blogg som något jävla redskap för att ge igen på folk. Ni har ingen jävla rätt att säga att jag mår dåligt över hur jag har det hemma eller över någon annat heller för den delen. Jag är en tonåring (=hormoner) och ibland utsätts jag för saker som gör att jag mår dåligt. Ni vet killar, skola, stress, framtiden, såna där trevliga saker?

Nej juste. Hur ska ni kunna veta det, uppblåsta jävlar? Och kom fan inte och säg att jag hänger ut någon nu för det gör jag inte. Nu ska jag berätta en chockerande sak för er Jag mår jävligt bra och just nu är jag lyckligare än på länge. Alla har vi brister men jag älskar min familj och inget ni gör kan stoppa det. Så sluta upp. Ni blåser bara er själva.

Förlåt för ett ilsket inlägg men jag blir bara så himla arg. Jag antar att jag var så naiv att jag faktiskt trodde att jag kunde skriva en blogg som folk läste för att dom brydde sig och inte för att dom ville fiska upp information. Jag är så himla less på att få höra dittan och dattan om saker och ting och höra om hur mycket jag ljuger. Hur i helskotta ska ni kunna veta om jag talar sanning eller inte, ni har aldrig funnits i mitt liv och om ni gjorde det så försökte ni ''vinna över mig på er sida''.

Snälla sök hjälp och låt bli mig och min familj. Jag får seriöst psykbryt snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du gumman låt dom hålla på....vi vet.....låt "hjärnan" ordna sina "möten" hit och dit...vi älskar varandra och det stör vissa människor...

2010-07-17 @ 19:52:12
Postat av: Linda

Lägger dom aldrig ner!? Vilka jävla drygskåp, heja familjen Sjölander!



kramar till er i massor!

2010-07-17 @ 23:14:48
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com
Postat av: Anonym

dom som håller på och pratar skit är inget att lägga enerski på låt dom hållas my för du vet vad som är sant.Dom har munnen full av skit Kram gb

2010-07-19 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0