nattfjäril

Funderar på att lägga mig i sängen och läsa lite. Kanske vore bra för kroppen att få somna innan klockan halv sju, eller vad tror ni? Det är lika bra att jag försöker vända på dygnet nu innan det är dags att jobba. Usch, det skulle inte vara kul att komma försent till Getawayrock. Det skulle betyda att jag är ersättningsskyldig för hela biljettpriset. Och den summan vet vi ju alla att jag inte har. 

Jag har försökt övertalat Anders att åka ut till IKEA imorgon, det ville han inte. Sen försökte jag övertala honom till att familjen kunde åka och bada, det ville dom inte heller. Då föreslog jag att vi skulle äta kyckling med apelsinsås. Det fick jag ett ''kanske det'' till. Vilket i normala fall betyder ''nästa helg'' som i sin tur betyder ''tjata på mig en månad så kan vi ta det då''. Haha! Ni ska bara veta hur många gånger jag har fått höra ''nästa helg'' när det kommer till Fondue, det har nog passerat över ett år nu... Hahaha, så typiskt. 

Nåja, nu ska jag fortsätta läsa Illiaden. Det går rätt så segt, jag blandar ihop gudarna med kungarna. Det är väldigt många namn! Jag kanske har läst 37 sidor av 475... Haha, shit. Det är bara att börja beta sig igenom skiten. Imorgon hoppas jag även att min stårtå mår lite bättre så jag kan ge mig ut i skogen. Dock ska det tydligen bli SUPER varmt, så det kanske inte är en sån smart idé. 

Hur som haver så kastar jag in handduken nu. Jag har på börjat Harry Potter-filmen, men den kan vänta tills imorgon. Det slår mig alltid vilken stor skillnad det är på alla från den första filmen jämt emot den senaste. Haha pluttarna.  

Eugh, juste. Jag har en nattfjäril på rummet. FYVADVIDRIGT!

Sovgott, pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0