Inte okej.

Jag tror att det är dags för mig att sova nu, ska ställa klockan (läs mobilen) så att jag inte sover bort hela dagen. Det skulle vara trevligt att hinna med att duscha innan jag behöver stressa iväg till Adde, haha. Ja, ni kan ju inte säga att jag inte har en insikt i mina sömnvanor i alla fall. Just nu känner jag mig så extrem skabbig så att det är nästan tragiskt.

NEJ, vet ni vad som är tragiskt? Att jag bara har 100 kr på mitt kort... Jag ska dock får 100 kr till av mamma som hon är skyldig. Men fortfarande. Hur i hela friden ska jag överleva alla dessa dagar som är kvar av mitt patetiska sommarlov? ELLER hur ska jag kunna betala kåravgiften på 300 kr. ÅH VAD OKUNG.

SOVGOTT.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men kåravgiften är ju inte obligatorisk längre?! Eller blir d nån skola som har obligatorisk ändå? Vet att de fortfarande har den kvar i Jkpg. Vart blir det förresten, har du fått andra omgången med svar?

2010-07-30 @ 22:57:15
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0