I made it

Jag gjorde det, jag lyckades tvinga mig själv till hemlingby. Jag var fast beslutet om att gå 15 km men insåg rätt så snart att jag aldrig skulle komma hem om jag gjorde det. De första 3 km var något utav det segaste jag har varit med om i hela mitt liv, men jag gick och gick och gick. Sen började jag jogga och varvade det med lite gång och sms:ande tills jag hade nått 8 km. Då började jag gå igen, haha. Jag orkar inte hur mycket som helst! 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lost, haha. Men det var riktigt skönt att komma i väg. Synd bara att jag gör det så sällan. Jag börjar få några extra kilon som jag vill bli av med. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0