Det finns en lösning till allt

[email protected] sa (22:56):
hmm, kom på värsta bästa träning grejen alltså... skräddar syd för dig lol
My säger:
haha jaså`
Nikke säger:
jag kommer inte kunna fixa det dock xP
My säger:
nehe? xD
Nikke säger:
det är motivationen som ställer till det ibland, right?
My säger:
det är allt som ställer till det
Nikke säger:
jag skulle kunna hitta en kille åt dig som ingen annan känner o inte du heller (snyggkille), alltså en som du bara skulle ha sex med inget annat, som träning då. så du får väl köra intensivt då eller ha sex en längre tid till du blir slut (kondition). Sex är ju bra motivation, så du skulle vilja träna varje gång också. kör ni några gånger i veckan som tränings pass liksom
My säger:
HAHAHAHAHHAHAHA xD
hahahahahaha
fixa du mig en kille så skaH jag börja träna!
Haha, jag måste bara dela med mig utav Nikkes träningstips åt mig. Haha, jag dör. 

nikke:
hmm, kom på värsta bästa träning grejen alltså... skräddar syd för dig lol

My säger:
haha jaså`

Nikke
säger:
jag kommer inte kunna fixa det dock xP

My
säger:
nehe? xD

Nikke
säger:
det är motivationen som ställer till det ibland, right?  ;)

My
säger:
det är allt som ställer till det  :p

Nikke
säger:
jag skulle kunna hitta en kille åt dig som ingen annan känner o inte du heller (snyggkille), alltså en som du bara skulle ha sex med inget annat, som träning då. så du får väl köra intensivt då eller ha sex en längre tid till du blir slut (kondition). Sex är ju bra motivation, så du skulle vilja träna varje gång också. kör ni några gånger i veckan som tränings pass liksom

My
säger:
HAHAHAHAHHAHAHA xD
hahahahahaha
fixa du mig en kille så ska jag börja träna!

Jag vet inte om jag ska förolämpad över att Niklas tyckte att det skulle vara den perfekta metoden för mig. Den ''skräddarsydda'' metoden. Haha, det gav mig i alla fall ett redigt skratt. 

Herrn nedanför duger bra, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0