Crash and burn

Varför är det alltid när jag ska skriva ett inlägg med massa bilder som google chrome kraschar? Påminn mig att installera om skiten innan jag hamnar på psyk. Sandra sa en gång att jag skulle kunna använda en annan läsare till att blogga med, hmm. Det tåls att tänka på. Vi ger det några försök sen så ;) Planen var att jag skulle göra ett inlägg med bilder från när vi var i stockholm. Tar det sen.

Jag fick tag på Niklas tillslut. Imorgon förvandlas latamybullen till den hurtiga bullen. Haha. Ska bege mig till Hemlingby och förhoppningsvis inte springa. Jag ska försöka få det här till att bli en vana. Bort med bulldegen som sitter vid midjan. Hohohoh. 


Nu ska jag kolla klart på lite avsnitt på datorn, sen ska jag lägga mig ner och läsa illiaden. Jag undrar lite om Odysséen var innan illiaden. Det känns som det, skitsamma. Det är bara läsa och se glad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0