Äntligen hemma...

... men inte för länge. Den här helgen har varit riktigt galen, jag kan inte ens sätta en definition på den. Men det har varit så sjukt roligt att jag nästan vill gråta lite, men det tänker jag inte göra. Ångest, glädje, skratt, tårar, besvikelse, fylla, havet, skratt och skratt. Jag kan inte riktigt minnas sist jag hade en sån rolig utekväll som jag hade i fredags, eller igår. Visst blev det lite tårar men jag är nu professionell tårtorkare, så jag hann inte mer än att sträcka fram handen innan dom tårarna var borta.

Jag har knappt sovit något under dessa dagar så inatt somnade jag nästan sittandes, hann inte mer än att lägga huvudet mot sängen och krypa ihop innan jag somnade. Tydligen har jag varit ilsken inatt och misshandlat min kamrat, haha förlåt! Men jag vaknade relativt tidigt så det blev inte speciellt många timmars sömn då heller, därav min tupplur nu. Haha. Så fort jag kom hem så somnade jag! Och jag vaknade (tillslut) av Sandra som ringde och nu verkar det bli en filmkväll så här mot söndagskvisten. Kan ju kanske bli mysigt, eller?

Tyvärr kunde jag inte tälta med Nicole och dom igår, men jag kände att jag hellre ville vara med dom som mådde dåligt och försöka pigga upp dom innan jag själv hade lite kul. Och det slutade ju bra! Wooooo! Nu ska jag... kanske duscha eller något. Jag vet inte riktigt är så seg.

Har er helg varit bra då?

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 18:51:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0