Vinter

Nu är jag i Gävle eller jag har varit här några timmar. Det sitter riktigt fint med lite glögg, knäck och té. Det känns riktigt bra! Anastacia vinkade av mig vid Centralen och gav mig julklappar, världens bästa julklappar. Nu väntar jag på att hon ska ringa mig och ge mig en uppdatering av dagen ;) haha.

Jag stod och väntade på tåget till gävle i säkert 40 minuter i bitande kyla, det var så förbannat kallt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen kommer jag upp till Gävle och här är det ännu kallare. Ni kan ju förstå hur jobbigt det känns. Det är inte lätt att vara i norrland, haha.

Men nu ska jag dricka lite té och kolla på tv.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0