Get to know me

Hur lång är du? 168 cm
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det handlar om. Men sms skulle jag tro!
Vilken är din favoritjulsång? Little drummer boy
Vilken är din favoritplats? Utomhus, i närheten av vatten. Stockholm.
Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte, kalla trånga ytor som luktar illa?
Var tror du att du befinner dig om tio år? Mitt i livet
Vad fick dig verkligen att skratta senast? I morse när jag vaknade och kollade på bilder och filmer från igår. Haha.
Vad dricker du till frukost? I don't 
Sover du på någon särskild sida? Jag måste ligga så att jag kan ha ansiktet fritt. Förutom det spelar nog inte sidan sån stor roll. 
Kan du spela poker? Mer eller mindre (läs mindre), sen beror det på vilken sorts poker. 
Tycker du om att mysa/kela? Ja i en måttlig mängd med rätt person
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
Vill du ha barn? Jag vet inte, tror det! När jag känner mig redo!
Har du någonsin åkt ambulans? Haha, det har hänt ja. 
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, helt klart!
Vad spenderar du helst dina pengar på? Att umgås med vänner
Vilket är ditt favoritserie? How I met your mother 
Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga på olika sätt så jag vet inte!
Sover du med gosedjur? Nej, dom sitter på hyllan och kollar på
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min mobil, vars skal är rött
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Åh! Jag hade många faktiskt. Men jag älskade verkligen min bildlärare, hon förstod mig väldigt bra. Men som sagt, jag hade ingen som jag avskydde av hela mitt hjärta. Men bild, musik, SO, Svenska/Engelska and so on.
Har du varit med i tidningen? Jodu, det är en riktig rikskändis det här. Men ja. 
Vad är det konstigaste du ätit? Det konstigaste jag har ätit var en måltid som tillagades över en vulkankrater. 
Hur imponerar man på dig som kille/tjej? En gentleman går alltid hem. 
Civilstånd? Singel 
Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag är så pass klumpig att jag har brutit armen när jag bäddade min säng samt när jag försökte hjälpa gavlegårdarna att platta till sanden i lekparken.

2. Jag älskar friluftsliv och sport (när jag var liten ville jag testa på allt från friidrott till hockey)

3. Jag är världens blygaste människa men ville bli stadsminister förut.

Svär du ofta? tyvärr så brukar det förekomma svordomar i min närvaro
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögon och näsa, tror jag.
Nämn två historiska personer som intresserar dig? Oj, vad svårt. Jag kan faktiskt inte välja! 
Är det viktigt att fira födelsedagar? Det är väl alltid mysig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0