slakten som skrämde T1orna

En riktigt frustrerande dag! Det lyckorus jag tidigare hade för att jag fick full pott på labbrapporten krossades idag av Mr Bruno som slaktade grupp-rapporten. Inte nog med att han slaktade den, han matade den till varulvarna och slaktade den återigen efter att varulvarna var klara.

Känslan jag hade om att jag skulle klara duggan försvann när jag insåg hur mycket jag hade kvar att läsa. Så nu sitter jag och försöker sålla ut allt. Tacka vet jag multiple-choices, kanske har man en chans att överleva den också. Första duggan klarade jag mig trots allt PRECIS. Hade inte kurshandledaren sänkt poänggränsen för godkänt så hade jag inte klarat mig, men HEH! I made it.

Okej, nu vet jag inte vad jag snackar om längre. Jag har druckit 5 kopper té nu ikväll, så jag går lite på högvarv tror jag. Det börjar närma sig att hoppa ner i sängen och sova så att jag kommer upp imorgon. Tror att jag ska ställa tio väckarklockor, det brukar fungera! Sen blir det träning. Tror att jag ska klättra på söndag också, roligt! 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina My du klarar allt!!!! Imorgon har Anders tenta så han ligger här brevid o pluggar för fullt :) <3

2010-12-10 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0